03 april 2011

Den andra tunneln


När jag ändå var intresserad av tunnlar vid sjukhuset passade jag på att besök den andra tunneln, den som går under Fjällvägen. Den som inte är lika lång, och kanske inte lika läskig?


Det lustiga är att jag, sedan jag skrev om det sist, tycker det är roligt att se S4L överallt. Taggarna och throw-up:serna* har blivit nästan som en vän. Hur vettigt nu det är. Och nu såg jag faktiskt att det står "Smoke 4 Life" på ena väggen, så då tänker jag utgå från att det är den officiella förkortningen.

Även om K:et faktiskt ser ut som ett R...
Det är så fint med silver.
"Lev julen på bekostnad av moder Jord... God Jul..."
Ett gulligt djur täckt av lite annat
Jag gillar den här figuren.

* Jag ber om ursäkt ifall någon stör sig på svenska böjningar på engelska ord. Jag blir själv nästan lite yr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar