15 augusti 2011

Maxi ICA Torp Uddevalla

Jag får lite dåligt samvete när jag ser många som söker på "Maxi ICA Torp" eller något liknande, och hamnar på mitt inlägg. Med största sannolikhet hittade de inte vad de var ute efter, och jag ber om ursäkt för detta. Meningen med mitt första inlägg om Maxi ICA var ju att peka på hur jobbigt det blir när rätt information inte finns på rätt plats.

Därför tänker jag försöka råda bot på detta genom att nu lägga upp lite (mat)nyttig information om Maxi ICA:

Öppettider: 7 - 22 varje dag.
Adress: Torps Köpcentrum, 45176 UDDEVALLA
Telefon: 0522-653700
Hemsida: http://www.ica.se/kvantum/maxiuddevalla
Ytterligare info: det finns postservice i butiken och man kan även beställa anpassade matkassar med fem dagars middagsmat i.

Så där. Håll till godo.

Notera: informationen kan redan vara gammal. För att vara säker på att få rätt information, var god vänd dig direkt till företaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar