18 juni 2011

Utveckling!

Nu ska ni få höra något häftigt!

Uddevallabon har fått ett litet hem på youtuben. Där kommer jag att, sakta men säkert, lägga upp kortare videor som jag filmar med min älskade kamera.

Det kommer inte att vara några revolutionerande videor. De kommer inte att ha särskilt bra kvalitet, och jag kommer inte att kunna hålla kameran stadig. Ni kommer också att få leva med de små knäppande ljuden som kommer av att jag trycker på knappen för att starta och stänga av filmandet.

Men om ni kan bortse från allt det här, och istället se videorna som små vykort som jag skickar ut med all min Uddevalla-kärlek, ja, då kanske det går att i alla fall tolerera dem - mina små videor.

Och vad passar bättre till premiären än en kort video av Uddevallas vackraste träd?


(Självklart kommer jag att dela med mig av videorna även här på bloggen, så ni behöver absolut inte vara oroliga för att missa någon av dem)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar