01 juni 2011

Nya tider för Uddevallabon

I dag är det den första juni.

Från och med nu kommer Uddevallabon att uppdateras i den takt jag tycker är mest behaglig. Och vad innebär det? Det innebär att bloggen inte kommer att uppdateras fullt lika ofta som den gjort fram tills nu.

Min ambition när jag började på allvar i februari var att blogga varje dag, mest för att få igång bloggen, men också för att göra det till en vana att titta efter sådant jag tycker är viktigt, intressant eller fint. Och jag har lyckats ganska bra. Jag har skolkat ett par dagar, och några dagar har jag helt enkelt inte haft möjlighet att göra ett inlägg. Men sammanlagt har jag gjort fler inlägg på de fyra månaderna som gått än vad det fanns dagar.

Alltså, från och med nu tänker jag mig att min nya ambition ligger på en uppdatering varannan dag, i snitt.

Antalet regelbundna, dagliga, besökare är ytterst få (om några?), så förmodligen är det inte många som kommer att märka någon större skillnad. Och kanske blir det ingen skillnad alls under vissa perioder. Allt beror på.

I vilket fall, tack till alla mina fans. Jag älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar