14 maj 2011

Censur?

Min blogg verkar ha blivit censurerad. Eller nej, förmodligen inte. Bloggtjänsten jag använder har haft problem de senaste två dagarna, men mest i går när jag inte ens kunde logga in. Och i dag ser jag att ett av mina inlägg, nämligen det om Centerns valaffisch, är borta. Inlägget med den blommande busken och månen, ett inlägg som jag lade upp strax efter den första, finns dock kvar.

Lite mystiskt är det.

Jag skulle givetvis kunna återskapa mitt inlägg, för jag tycker fortfarande att det är en fånig slogan, men det känns halv-inspirerat att försöka citera sig själv. Chansen att inlägget skulle dyka upp igen är inte stor, så jag får helt enkelt lägga upp bilden igen och bifoga en förkortad version av resonemanget.

Nu märker jag också att inlägget med blommande busken och månen låtsas vara upplagd i dag. Det är den inte. Eller så var den också borta men kom tillbaka?

Jag tror jag avvaktar med uppdateringar tills bloggtjänsten verkar ha lugnat ner sig och beter sig som den ska igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar