09 september 2014

Bokslut över sommaren 2014

  • Det är beklämmande att vissa båtägare tycker det är okej att dumpa sitt skräp mitt på offentlig plats, även om det är miljöfarligt avfall.
  • Halvnakna människor bakom varje knut.
  • Det är änna rätt gött när folk reser bort från stan och det blir lugnt och tyst.
  • Då och då var det nästan härligt med värmen.
  • Många blir helt oresonliga i takt med att temperaturen stiger.
  • Det finns mycket skolor borde lära ut om staden och kommunen man befinner sig i (läs: Uddevalla).
  • ICA Kvantum ljuger om ostbågar.
  • Larvar har sjukt starka käkar!
  • Styckglassar är egentligen vansinnigt dyra.
  • Två somrar i rad har jag planerat för ett projekt till bloggen. I år lyckades jag börja (mest av en slump), men inte så mycket mer. Tredje gången gillt?
  • Jag är inte längre en 'tjej'. Jag verkar vara 'dam' alternativt 'tant', enligt män i pensionsåldern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar